2010-01-04

Do nového roku

Zásadně si nikdy neberu předsevzetí. Ale to už jsem asi někdy říkal...

Mamba zasejc bloguje, tak ať to taky víte.

No, já se teď učím sociální psychologii na zítřejší druhou hodinu po obědě. Takže to raděj neříkejte mé milované, že jsem tady. Protože ona je teď v knihovně. A já v Olomouci.

Co bych vám tak řekl smysluplného?

Jsem vážně napnut, co nám přinese další rok. Dvacet-deset. Osobně do něj vkládám mnohá očekávání. Ale spíš se to děje jaksi samo, ne že bych se tak úplně z vlastní vůle rozhodl. Jednoduše očekávám plnost důležitostí a hromadu nelehkosti. Ale taky mám na tisíc plánů, takže věřím v odvahu a odhodlání. A to přeju i Vám. Takže vlastně píší tak trochu péefko, koukám.

Snad to bude rok, který k něčemu povede, který něco dokáže, který se za sebe za rok nebude stydět. A přesně tak je nám určeno jej prožít. Moc ho neposrat. Tak se pojďme snažit!

Já se ještě ozvu.

1 komentář:

Mamba řekl(a)...

Mamba zasejc bloguje, to je vtipný :-P