2008-04-09

Polštářku můj nejmilejší

Jen jsem ti chtěl říct, jak moc tě mám rád, pořád!

7 komentářů:

youlinka řekl(a)...

tak to je úžasný :-D já mám taky svůj oblíbenej polštářek, kterej bych za žádnej jinej nevyměnila :)

Anonymní řekl(a)...

já mám taky jeden... :) a dokonce se jí ta její "měkká funkce" líbí.. :-D

Mozek v láhvi řekl(a)...

Ach ano :D polštář... věrný přátel který dokonce i když ho třeba odhodím nikdy mi neudělá to samé :D

Mamba řekl(a)...

Smích, já mám oblíbený dva, ale neperou se :o) Vlastně tři! Ale ten třetí želví mi Majk furt bere :o(

Cenzanni řekl(a)...

Co dodat? :)

kaača řekl(a)...

já mam taky svuj polštářek ráda, ale radši mam svýho plesniváčka, plyšovou krysu, bez kerý prostě neusnu.. takže jí mam všude s sebou, je nej!! ;)

Anonymní řekl(a)...

i já...ale moc mi to nepomůže, že?