2009-01-04

Co všechno jsem již dělal v rámci prokrastinace (průběžně aktualizováno)

Smazal všechny FB maily ze školní schránky.
Hrál stupidní IcyTower.
Okomentoval spousty fotek a čekal na další komentáře.
Koukal na Simpsony.
Probíral a nahrával fotky na web.
Blogoval o prokrastinaci.
Hledal si spoj.
Hledal si brigádu.
Hrál na kytaru.
Koumal nad novým mobilem.
Díval se z okna na padající sedmikrásky.
Jedl.
Přočítal spolužácké nástěnky.
Dělal z kamarádů superhrdiny.
Pil lahvové pívo.
Užival si kafe a cigáro.
Navrhoval logo pro žurnatričko.
Učil se spoustu desetinných míst čísla pí.
Psal dopis.

6 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

vrcholem prokrastinace je vygooglit si slovo "prokrastinace". a vsadím se, že tohle video jsi už viděl, ale ono vážně stojí za to: http://www.youtube.com/watch?v=UXziurFkQxM

Anonymní řekl(a)...

co máš za mobil? :)

Cenzanni řekl(a)...

To video samozřejmě znám :) A mobil mám pořád starý, proto koumám nad novým ;)

Anonymní řekl(a)...

jo táák :)

Pepi řekl(a)...

z toho videa mám smíšené pocity .. to video samo o sobě tě nutí něco udělat či dokončit .. do and finish something .. jsem z toho úplně mimo :D

Anonymní řekl(a)...

to je strašně nejvíc pravda. bože:D jinak, kamarád mi říkal täky dobrou věc: "Začít stačí."