2008-11-12

Střílejme si ze sebe, ne na sebe!



Tohle video už určitě sposta z vás viděla. Pokud vás zaujalo, nechcete si to také vyzkoušet? ;)

8 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

hh, tak tohle jsem ještě neviděl.. :) ale fakt hustý - čekal jsem, komu prvnímu rupnou nervy a spustí tu palbu..:-D jako byla by to prdel udělat, ale muselo by na to být hodně lidí, na velkém prostoru.. v Brně to máte ideální když je vás tam ze třídy tolik.. :(

Cenzanni řekl(a)...

Podle toho, co jsem slyšel, kolik lidí se tam chystá, to bude luxusní!

annike řekl(a)...

to je úlet...já jdu takyyyy!

Cenzanni řekl(a)...

Pojď ;)

Anonymní řekl(a)...

kde to máš v plánu provádět?? dyžtak pak dodej nějaký video.. :)) jo jinak kde vlastně skončil náš výstaviště-parkour?? :-D

Cenzanni řekl(a)...

Bude se to dít ve Vaňkovce, však mrkni na odkaz ;) Jinak vástaviště-parkour by měl být u Mazyho, taky bych se někdy mrknul :)

Anonymní řekl(a)...

Mazy, tak co s tím?? :-D hm, Vaňovka, trošku zruky.. :-D

Anonymní řekl(a)...

hůůůstý.... já chci taky :-)