2008-05-16

Máte doma dítě?

Nebo třeba nějaké znáte? Nebo jste sami děti? Pokud ano, nenechte si ujít nabídku našeho červencového tábora, který je ještě stále otevřen všem zájemcům :)

7 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

A věřte, že to stojí za to ;)
Věk 9-16? To se nějak změnilo, ne?

Anonymní řekl(a)...

já se sice za dítě stále považuju, ale s tím táborem nevím nevím.. :-D ale včera se mi stala zajímavá věc.. :) čistě náhodou jsem si během učení zapnul rádio - Frekvenci 1, protože u sebe v pokojíku nic jinýho nechytnu.. mno a zrovna tam byla Laďka Něrgešová se svým pořadem Babyboom, kde řešila "pubertu".. pořád jí tam volali rodiče, jak to mají s těmi svými potomky těžké, složité a podobně.. :) mno a tak mi to nedalo a zavolal jsem tam, abych nás trošku bránil.. :) hlásil jsem se totiž do té pubertální generace.. to Laďku sice trošku vyjevilo, když jsem jí řekl, že je mi 19, ale pak to stočila na to, že chlapi v pubertě zůstanou až do smrti..:) no a věřte tomu nebo ne, po mně tam volalo ještě X dalších lidí a když mezi nimi byl nějaký pán "staršího věku", taky se řadil do stejné skupiny jako já..:) holt, asi je nám to souzený..:) ale každopádně mně to vůbec nevadí a jsem na to hrdý.. :-D

ale už radši mlčím, páč jsem se tu nějak děsně rozkecal a v podstatě k něčemu úplně jinýmu..O:-)

Cenzanni řekl(a)...

Smích :D Laďce jsem tedy ještě nikdy nevolal. Ani nikam jinam. Jen párkrát jsem posílal sms do Óčka :P

Anonymní řekl(a)...

jj, smschat na Óčku rulezzz :-D

Mamba řekl(a)...

Jó, možná ne jako dítě, ale jako teenager se cítím rozhodně :o) Neoprávněně? Fňuk!

Miluju tábory, jako malá jsem jezdila furt a dodneška se mi o nich dost často zdává, jela bych hned :o(

Goggly řekl(a)...

Tábory jsou natolik úžasné, že jsem začal před pěti lety jeden koňský spoluorganizovat a od loňska mimo to mám vždycky jeden vlastní fantasy turnus. Už se nemůžu dočkat, až to vypukne. Myslím, že mě všechny ty hry baví víc než ty děcka. Ale je mi 23, tak to snad okolí ještě chápe... :D:D

Cenzanni řekl(a)...

Fantasy turnus? Hmm, to mě zajímá ;)