2008-05-04

13.6. 2008

Vzhledem k tomu, že 9.6. 2008 nejen přijede koncertovat Bob Dylan, ale rovněž tomu bude na den přesně 19 let, co malý, opravdu malý Cenzanni spatřil poprvéraz světlo světa, se na pátek 13. (neděste se, prosím, statisticky přináší tento den méně smůly než většina jiných kombinací číslic a názvů dní ;) svolavají všichni, kteří mne znají nebo i doposud neznají a rádi by se seznámili, na převelikou oslavu, kterážto uskuteční se na stejném místě, jako ta loňská (pro neznalé, na naší báječné chalupě pod Bystřickýma Dílama), a s výtečným programem, jenž zahrnuje například hromadu grilovaného masíčka a jiného výtečného papání, zábavné hry, spoustu přátel, bečku piviska stejně jako další pitivo, ohňostroj, pokud se povede, no a vůbec to bude celé báječné, že to je slovy těžko popsat. Takže si udělejte volno, rovnou si to datum červeně zakroužkujte v kalendáři a když se mi ještě k tomu všemu nahlásíte, že jako dorazíte, abych měl přehled, dokonalosti už snad bude učiněno zadost ;)

4 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

já ti jen písemně potvrzuji to, co už jsem ti dříve řekl - určitě se zastavím.. :) loni to bylo luxusní - MASISKO 4EVER.. akorát letos dopředu říkám, že se asi zdržím - ne jak loni, však víš, co jsem celou dobu prohlašoval a jak to nakonec dopadlo.. :-D

Sabiliška řekl(a)...

Jasná páka, po matuře každá kalba vítaná :-P

carol řekl(a)...

Každá:)

Mamba řekl(a)...

13. pátek je můj šťastnej den :o)

BTW jsem nevěděla, že jsi taky Blíženec, hihi...

Grilovaný masíčkooooooooooooooo hrozně daleko :o(